Aamulla meille tuli yks kiva täti ja sen pikkuinen tyttö kylään. Vieraat olivat Anneli ja Amanda. Me tunnetaan ne Iinan kautta, kun Anneli on Santerin kasvattaja.
No mamma keitti kahveet ja Anneli oli tuonut jäätelöä. Amanda ihasteli mamman ikivanhoja nukkeja. Oltiin kuulemma menossa Annelille. Kivaa! Olin käynyt siellä viimeks penskana ja säikäyttänyt mamman silloin sydärin partaalle kun olin lähtenyt omille tutkimusreissuilleni...
Tunnin juoruilun jälkeen päästiin vihdoin lähtemään.
Perillä odotti ihanat tuoksut. Petralla oli juoksut. Sääli kun se suljettiin autoon. Sitten siellä oli sellainen hemaiseva vanha rouva Juulia. Juuliallakin oli juoksut. Voi jessus, mitkä onnen päivät! Ihmiset olivat kuitenkin ikäviä ja sulkivat ihanaiset naiset pois *nyyh*
Jäin pihalle Kimi herran ja Kantri neidon kanssa. Tosin Kantri ei tykännyt minusta yhtään. Oli vielä äkäisempi kuin Sandra koskaan. Sandra sentään ei joka asiasta nipota.
Pihalla minä sitten kakin puskan juureen ja suoraan yhden Annelin istuttaman puun taimen päälle. Ja täytyihän mun vielä merkkailla, kun oli niin hyviä hajuja joka puolella. Mamma häpes silmät päästään.
Vähän ajan päästä Anneli haki mut sisälle, samalla kun raahasi sisälle sellaisen ison kolisevan häkkyrän. Loppujen lopuksi minä seisoin häkkyrän päällä ja minua leikattiin, veisteltiin ja ajettiin. Kaiken ne otti pois! Housut, rintakarvat, etujalkojen hapsut, maha- ja pippelikarvat... Voi nöyryytys! Vaikka kieltämättä olo keveni kun pääsi karvoista eroon. Mammakin oli aivan tohkeissaan, kuinka komea ja söpö minusta tuli. Itse en nyt niin tuosta söpöstä perusta.

Tässä vielä kuvia, kun mamma pakotti vielä poseeraamaankin. Hullu päivä.

916524.jpg

Katsokaa nyt, mitä ne teki mulle!

916529.jpg

Ei yhtään naurata.

916531.jpg

Ja häntääkin vielä pitäisi heiluttaa! Jessus!


-Nipsu-